Prodaja reklamnog materijala
Prodaja reklamnog materijala obezbediće vašem poslovanju bolju poziciju na konkuretnom tržištu.
Sve polazi od dobre ideje. Da bi se ona razvila neophodni su resursi. Zatim, kvalitetan tim radnika koji su spremni da se potpuno posvete poslovnim zadacima, čak i ako oni zahtevaju ozbiljan i težak rad, puno odricanja, pa i ostajanje na poslu do večernjih časova.
Međutim, za uspeh u poslovnom svetu ovo nije dovoljno. Da bi jedna kompanija bila prepoznatljiva, a samim tim zadržala vodeću poziciju, važnu ulogu igra marketing plan. On određuje način oglašavanja kojim se indiretno utiče na napredovanje.
Iako, danas, postoje razni vidovi promocije, reklamni proizvodi imaju najveći uticaj. Njihova prodaja i dalje zauzima vodeće mesto u marketingu.
Zašto je važna prodaja reklamnog materijala?
Cilj promotivnog marketinga je povećati prepoznatljivost brenda kako bi se stvorili uslovi za dugoročan izvor novih kontakata i moguće saradnje. Upravo u tome vam može pomoći prodaja reklamnog materijala.
Naime, promo proizvodi imaju moć da privuku pažnju klijenata. Jer, svako voli koristan poklon. Više će se ceniti trud i zalaganje kompanije od koje je dobio taj poklona. Što je i uslov da njoj daju poverenje, a ne konkurentima.
Ukoliko se i dalje pitate: “da li su promotivni proizvodi efikasni“, obratite pažnju na statistiku. Istraživanja su pokazala da 8 od 10 ljudi u svakom trenutku čuva oko 10 reklamnih poklona. Čak 53 odsto njih ih koristi svake nedelje.
Ipak, ne treba svoju ciljnu grupu preplaviti besplatnim proizvodima na kojima je utisnut vaš logotip. Imajte u vidu da svaka peta osoba baci poklon koji joj nije potreban. Što znači da od pažljivog odabira promotivnog materijala zavisi da li će vaši personalizovani predmeti biti upotrebljeni ili će završiti sa gomilom nepotrebnih sitnica.
Neophodna je široka ponuda
Svaka kompanija planira svoj budžet prema finansijskim mogućnostima. U skladu sa njim vrši izbor i poklona za klijente.
Da bi pokrila potrebe kako malih, tako i velikih, multinacionalnih kompanija prodaja reklamnog materijala je raznovrsna. Ipak, među njima se izdvajaju proizvodi sa kojima nikada nećete pogrešiti.
Najpopularniji promotivni materijal jesu majice, sa čak 58 odsto učešća u ukupnoj prodaji. Slede shopping torbe i USB flash memorije. Treće mesto zauzimaju promotivni kačketi i kape, a četvrto reklama na kancelarijskom priboru.
Prodaja reklamnog materijala određena je ciljem koji želite da postignete
Prvi korak u izboru promotivnih proizvoda jeste postavljenje ciljeva. U zavisnosti od toga da li želite da podstaknete promociju već postojećih proizvoda i usluga ili da reklamirate nove, zavisi i odabir promotivnog materijala.
Takođe, izbor zavisi i od događaja za koji je namenjen, godina starosti vaše ciljne grupe, pa i od godišnjeg doba. Tek kada uzmete u obzir sve nevedeno možete doneti jasnu odluku kakav promotivni materijal želite.
Veliki izbor različitih kategorija promotivnog materijala možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema. Pored kvalitetnog asortimana, naš tim dizajnera može vam pomoći u kreiranju savršenog grafičkog prikaza koji će vas izdvojiti iz mase.